bakfull är inte kul :S

Hej!
Jag har verkligen blivit dålig på att blogga. Vet inte om jag kommer bli bättre på det men ska försöka iaf.


I helgen har det blivit isåkning igen. Tyvärr så blev det punktering på crosscarten innan varken jag eller Johan hann prova den :S.
I lördags var det intag av alkohol som gällde, och ja då kan ni ju förstå hur söndagen var för mig. Jag försökte verkligen allt för att inte bli bakfull den här gången. Johan gjorde ngn proteindrink eller nått, kanske inte protein, kommer inte ihåg, men det var vätseersättning och skit i också, tog 2 alvedon ovh vitaminer och skit innan jag somnade. Vaknade på morgonen, gick upp och drack vatten och somande om, när jag vaknade nästa gång drack jag vatten och tog 2 alvedon till. Efter lite vila till skulle jag äta frukost och jag fick faktiskt i mig en macka, men sen var det stopp och jag mådde jävligt illa. Så fortsatte det hela dagen. Elin, Andreas och Johan åkte ut till isen medan jag låg hemma och var bakfull och sov. Jag fattar inte vrf bara jag blir så jävla dålig och ingen annan :O Blir så förbannad :P haha. I söndags sa jag återigen att jag aldrig ska dricka igen, vi får se hur länge det håller. Vrf är man så dum och dricker igen när man vet att man mår så jäävla dåligt dagen efter så att man inte ens kan äta ngt?
Jag kanske inte var riktigt lika bakfull på kvällen igår som jag brukar vara. Mådde förstås illa men fick i mig mat och lite godis senare mot kvällen iaf.

Nu är det måndag och jag är hemma för jag mår dåligt. Min kropp säger verkligen emot och gör att jag blir sjuk på något sätt hela tiden bara för jag inte vill åka till skolan eller frillesås... Men samtidigt känner jag hur jobbigt det blir att bara sitta såhär ensam en dag och tänka på allt. Försökt att plugga lite, ska snart fortsätta. tråkigt tråkigt men måste tyvärr :S

hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: J

""Vaknade på morgonen, gick upp och drack vatten och somande om, när jag vaknade nästa gång drack jag vatten och tog 2 alvedon till""



där gjorde du fel ;) gå upp på morgonen drick vatten ta alvedon och somna om och vakna upp bra :D

2010-01-25 @ 13:31:38
Postat av: Bäsh

De låter som du ska prova de som jag o Jimmy drack i helgen.. "Dunkbrännvin" utan baksmälla.. man får verkligen ingen baksmälla av de, helt mysko är de :S Men har inte fått de nån utav gångerna ja provat iaf ;) Värt ett försök :)

2010-01-25 @ 17:18:49
Postat av: Ida

Haha jag orkade inte gå upp då Jocke :P



Jag tror fan inte det kommer hjälpa ändå Bäsh ;D hehe. men man vet ju inte..

2010-01-26 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0