7 månader med älskling <3

Hej :)
Idag har jag varit ute med hela familjen och några till och lekt på isen. Vi åkte fyhjuling, och pulka och snowboard efter fyrhjulingen, jag åkte dock inte snowboard :P . Sen åkte vi även lite bil jag och Christel hehe (: . Vi grillade även korv och hade jättemysigt. Synd bara att min älskling måste jobba hela tiden, tycker så synd om honom, han bara jobbar och sliter hela tiden. Hoppas han kan komma hem snart så jag kan ta hand om honom lite :) <3.



Det har verkligen varit en fin och rolig dag :)

Vi har även 7 månaders dag idag. Tiden går fort när man har roligt och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Den ända personen i hela världen som kan få mig 100 % lycklig nu det är Johan <3 . Han finns alltid där och bryr sig och det är jag otroligt tacksam över.
Tack Johan för att du hjälpt mig när det varit som svårast, och att du orkat med mig när jag varit som mest nere. Det finns ingen som du. Jag vill vara din förevigt, jag älskar dig <3 / Din föreviga Ida


Sinä olet maailman paras poikaystävä <3 Minä rakastan sinua!

Hoppas ni haft en bra dag också i den härliga solen :)
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0