saknar vårkläderna!

Hej!
Idag är jag hemma från skolan. Nästan alla skolor i kungsbacka är stänga pga att det snöat så mkt, nu är det katastof och det tkr jag är bra idag ;D .. Sa ju att jag skulle vara mer positiv angående snön. Fast får plugga lite hemma nu ändå, men ändå bättre det :) Hoppas det är ledigt imorn med, hade varit väldigt skönt tycker jag. Snön kom till mig bara!

Ja vad händer mer idag? Karin fyller år, så grattis till henne :)

Funderar på att kolla om mamma har lust att åka till överby och shoppa lite, fick lite pengar av Jari igår. Jag har så underbara bröder :) . Mamma skulle träna sen iaf, får väl se om jag kanske åker med isf.
Någon som vet vart man kan köpa ett långt döskallelinne som man kan ha till leggins? Vill ha det men hittar ingenstans :S

Har sån lust att bara shoppa hur mycket som helst, blir på så mkt bättre humör när man fått shoppa lite :) Önska bara man hade en jävla massa pengar bara!
På sistonde har jag faktiskt inte ens hittat kläder som jag verkligen vill ha, men jag vet att jag vill ha en massa :P Ser folk på stan med skitsnygga kläder men hittar inga själv :S .. Tänk egentligen hur mycket man kollar på andra folk, deras utseende och kläder. Eller jag gör det iaf, varje dag, vart jag än går, vem jag än ser så kollar jag på hur folk sminkat sig och vad de har för kläder. Alltid lika kul :) ..
Älskar människor som har en egen stil, som vågar vara sig själva. Önskar jag också hade en stil som stack ut, men jag gillar ju att vara lite mer neutral i mina klädesval. Det är ju vad jag tycker om, men önskar jag tyckte om något annat för det är ball.
Fast just nu önskar jag just med tanke på snygga kläder att det ska bli vår! Tröttnat på vinterkläderna nu, ingenting är snyggt kännd det som! allt är bara stort och klumpigt om man vill vara varm, vilket också är väldigt viktigt :) ... Men nu får det snart vara dags för snygga leggins och skinnjacka tycker jag!

Snyggt på killar engligt mig.
Man har ju alltid någon favorit look. Eller? Jag har det iaf. Jag tycker det är så snyggt med killar som har converse, slitna ljusblåa jeans, en kofta eller rutig skjorta, eller även långa linnen, SKIT SNYGGT! eller bara en jäkligt snygg t-shirt och skinnjacka på det. Sen gärna en snygg scarf eller halsduk till det också :) (Y)
BORT: Inte kortärmade skjortor eller stora jeans! Inte heller flera olika mönster blandade med varandra som rutigt och randigt eller blommigt eller vad det nu kan vara:P 

Svårt att hitta bra bilder på killar :S försökt googla i ett halvår nu..


Snyggt på tjejer enligt mig.
Jag är ju mycket för mörka färger och lite mer rockigare stil. Jag försöker alltid hitta lite kläder i färg, men kommer till slut fram till att jag inte trivs i det. Säger alltid att jag ska sluta med det eftersom jag tröttnar. Sen går man in i en affär och ser ngt jättefint på ngn annan eller en skyltdocka och där har man köpt ett färgglatt plagg igen.. Men jag tycker det är fint med converse vilket jag inte kan använda pga av mina knän :S .. Ävenhögklackade skor är finfint (Y) Snygga leggings, tunika, ngn kofta, skinnjacka och halsduk.
BORT: Även här olika mönster blandade med varandra och en massa skrikiga färger innan sommaren och utsvängda jeans.

Åh vad jag längar till våren!

 
En bild på Elin Kling och Kenza, och båda bilderna får mig bara att längta mer till att kasta iväg vinterjackan och de tjocka kläderna för i år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0