framtid?

Tja!
Idag skulle jag följt med mamma och tränat, men mår inte bra, har kännt i flera dagar att jag hållt på att bli sjuk. ont i huvudet, lite i halsen och hela kroppen. Väntar bara på att det ska bryta ut riktigt, men hoppas inte det gör det under helgen. hade varit skönt att vara frisk nu, sen ska jag ju tillbaka till kunsgbacka igen på måndag. 
Imorn ska vi hem till Johans mamma och äta mat och tårta. Hon fyllde år i veckan så vi ska fira det lite :)
Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Johan tycker att jag ska ut och köra lite på isen sen men får väl se.

Ja så idag har varit en lugn dag. Helt otroligt vad trött man blir av att bara ligga hemma :S jag hatar det.. När man inte ska till skolan eller har ngt annat planerat så blir man ju så jäkla lat. Jag skulle aldrig klara av att vara hemmafru för då hade ändå inget blivit gjort. Hade tyckt att det va mycket roligare att kolla på top model, sex and the city och alla andra bra program som går på tv på dagarna ;D. nej nej usch för hemmafru.

Jag tror inte ens att jag hade klarat av att inte ha något jobb om jag var rik. Det är klart då hade man ju kunnat resa runt, se världen och bara njuta. Det hade väl varit kul i ett år kanske. Men jag är säker på att jag hade velat ha något planerat att göra ändå, annars hade jag nog blivit alldeles för lat. Hade varit skönt att jobba varannan vecka 3 dagar kanske, och annars resa runt :) haha jag vet inte.. drömma går ju....

Undra hur min framtid kommer att se ut? Kanske fastnar i sjuntorp föralltid? vi får väl se, det är ju inte drömmen nu om man säger så, men man vet ju aldrig man kan ju alltid ändra sig. Och mina framtidplaner har väl ändrat sig väldigt mycket från bara något år sen.. Eller har väl egentligen aldrig haft en riktig plan men någon slags dröm har man ju alltid haft. För några år sen ville jag resa runt, se världen själv, eller med en tjejkompis kanske, jag vet inte, har alltid sett mig göra allt detdär själv. Sminka kändisar, jobba, festa, leva ;D .. Men nu ser jag inte alls det längre. Klart jag vill jobba någonannanstans än i sverige, men kanske bara några veckor och sen komma tillbaka. Men vem kunde veta att jag redan nu skulle ha hittat den perfekta killen jag vill leva med i resten av mitt liv? jag vill inte vara utan honom i flera år i något annat land förståss. I så fall får han följa med mig :) .. Ne det är väl dumt att tänka för mycket på framtiden, det gäller att ta en dag i taget så ser vi vad som händer. Men det är kul att fundera och drömma lite.

Japp, som sagt man bli lat av att bara vara hemma, förstår att arbetslösa människor blir deprimerade..
Jag ska iaf gå ner och kolla på sex and the city nu. Ibland får man faktiskt lov att lata sig lite, jag har ju faktiskt sportlov ;)

Till sist en bild som ger mig ett stort leende på läpparna. Alla dessa minnen med er, love you <3 


Ha det så bra i snön, vi ses (:

Kommentarer
Postat av: sofia

älskar dig babe :D<3<3

2010-02-19 @ 21:25:08
Postat av: Ida

föralltid <3

2010-02-20 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0