dag hos Michi :)

Hej hej!
Nu har jag varit i Gbg på Michas skola och sminkat en tjej som heter Siiri :)
Tog en bild i en tidning som inspiration. Använde nästa samma färger, försökte iaf blanda till färger så gott det gick. Ville inte heller använda så mycket vit färg i pannan som de gjort på bilden, men annars har jag sminkat av den rätt så mycket så gott det gick:)


Inte den bästa kvaliteten på bilden. Men man ser ju ändå sminkningen hyffsat bra :)


oj det kändes inte kul att ha med den bilden jag försökt efterlikna här ;P

 



och till sist en bild som jag har fixat lite med färger och kotraster :)


:)

Det var roligt att vara hos Michi och sminka lite. Nu fick jag två hemläxor eftersom han ska åka till Thailand två veckor, inte alls avundsjuk :S....
Jag ska sminka en kille eller tjej som frusit ihjäl i snön och en isprinsessa. Någon som vill vara modell säg gärna till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0