slapp dag!

Hej!
Idag har jag inte gjort mkt mer än slappat, kollat på tv och suttit här en stund :) Skönt att inte göra ngt ibland faktiskt. Skulle träffat Carro men hon trodde hon åkt på magsjuka så vågade inte riktigt träffa henne. Skit rädd för att det ska smitta =/ ..

Ska hoppa in i duschen här nu tänkte jag och sen får jag läsa lite körkortsteori =/ tråkigt, men det måste ju göras. Bara 1 ½ månad kvar tills jag blir 18 så får sätta fart nu. Kommer inte få körkortet direkt, men har som mål att ha det innan sommaren är slut iaf, så får vi väl se :) . har så dåligt med tid att övningköra också, men ska göra det imorn om jag hinner efter jag varit hos Micha och sen i helgen kanske.

Ikväll blir det bio med älskling. The valentines day fick det bli :) Hoppas den är bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.JLlicious.blogg.se, check it out ;)

2010-02-17 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0