skola imorn :(

Hej!
Idag är det söndag vilket betyder skola imorn =/.. Börjar kännas lite jobbigt redan nu, kommer hem på fredag kväll eller lördag fördmiddag.

Idag har jag varit och shoppat lite på övery och klippt mig. Tänkte klippa mig hos Jessica först men kände att jag verkligen behövde klippa mig nu så kunde inte vänta. Men lär ju behöva klippa mig fler gånger så då får hon göra det :)
Köpte nya skor, en tröja och örhängen idag (Y) Eller ja mamma köpte, hon är underbar (:
Christel kom och hämtade mig i stan och vi åkte sen hem till mig och åt med hela familjen <3

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem från jobbet så att jag kan få mysa med honom innan jag åker imorn:( Usch får en klump i bröstet när jag tänker på det. Men det går bra, kan ju åka hem ngn dag och ta tåget på morgonen om det skulle bli för jobbigt. 
Ska gå och packa här innan Johan kommer, så att vi bara kan mysa sen <3

Hoppas ni alla haft en underbar helg :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0