Lugna ner er!!

Hej hej!

Sitter i skolan och längtar hem! Är rätt trött. Inte van vid att gå upp klockan halv 6 på morgonen :S Men det fick jag göra eftersom jag åkte hemifrån i morse. Det ska jag göra imorn med.. Och antagligen ett tag framåt. Får se hur det blir.
Det va en jävla massa folk som skulle gå på tåget idag iaf och jag blev så förbannad.. Först när jag skulle gå på tåget i trollhättan var halv 7 tåget försenat till klockan 7, och det var hur mkt folk som helst som väntade på tåget. När det väl kom så sprang folk fram till dörren och knödde innan ens dörrarna öppnat. Hade lust att skrika LUGNA NER ER!! . Och inte nog med det så vill inte folk släppa ut dem som ska av först innan dem ska in. Så när en kille skulle gå av i Trollhättan kom han knappt ut, herre gud. Alla kommer med tåget det är lugnt!! Inte nog med det, i göteborg när vi skulle gå av så va det ju samma sak, folk skulle gå på. Så jag hade händerna i dem översta fickorna på jackan, ut med arbågarna och knuffade mig förbi. Men man var verkligen tvungen att göra det för att komma någonstans.. Sen var det mega kön till pendeln också, men hann med 08:02 så kom bara lite sent till skolan.

Vi håller på med ett grupparbete i hantverken. Kan lägga in bild på hur det blev sen. Jag är iaf modell, och en i min klass ska sminka, en fixa hår, en fotografera, en photoshopa osv.. :) 
Slutar halv 3 idag. Men kan antagligen inte ta förrän 4 tåget från Gbg så är hemma 5. Sen tänkte jag fråga mamma om vi kan åka och shoppa ngt som jag kan ha på mig fredag när jag ska till Amanda och fira att hon fyllt 18 :)

japp det var allt, hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0