Lisa ska bli Marilyn Monroe ;)

Hej på er :)
Idag vaknade jag vid halv 10. Längesen jag sov så länge. Och ändå somnade jag innan 10 igår också ;D Skönt. Men känner mig fortfarande trött.. Har väl sovit för länge?
Vaknade av att Wille, min katt klöste på dörren och försökte väcka mig. Han och  den andra katten sprang runt och gjorde allt för att jag skulle gå upp och ge dem mat..
Jag gick upp och åt frukost och gav sedan katterna mat, dem stensomnade sen och sover fortfarande efter 3 timmar :D haha.. Sen började jag plugga lite körkortsteori. Kollade på tv lite emellanåt också... Men har nästan läst igenom alla vägmärken idag iaf.. och det är många, för många :P 
Ja vad har jag gjort mer? ingenting.. blivit deprimerad av att det kommer mer snö =/ .. 

Lisa kommer hit om en stund. Jag ska styla henne till Marilyn Monroe. Ska efterlikna den här bilden tänkte jag ;)

 

eller den här...


Tror det blir den första :) Får se vad lisa säger också.

Funderar på om jag ska gå ner och äta lite innan Lisa kommer :) Bilder kommer upp sen..
Ha en underbar dag i snön ;) chao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0