inte långt kvar nu...

Tja tja !
Idag blir det kalas igen. Igår var det lite kalas för Johans mamma som fyllde år i veckan. Vi var där och åt god mat och tårta :) mm så gott! Idag blir det lite kalas för Karin som fyller år imorgon :) På tisdag fyller Ida och Toni år. Många som fyller år nu, Grattis till er <3

Inte så långt kvar tills jag fyller år nu heller. Lite över en månad. Jag tror jag är konstig, är nog den ända 17 åringen som inte verkligen längtar ihjäl mig till att fylla 18. Det klart att det ska bli kul att få gå ut på krogen och ta körkort. Sen är ju frågan när jag tar körkort. Jag hade ju gärna velat ha det direkt när jag fyllde, men så blir det ju inte. Så får vänta i några månader till, sen får ni akta er på vägarna ;D Eller det är nog nu jag är som farligast när jag fortfarande bara övningkör :P

Kollade ni på melodifestivalen igår förresten? Satt hemma hos Johan med han, Elin och Andreas och kollade på det, åt lite chips och drack en öl. Det var mycket bättre än bidragen iaf. Den ända jag tyckte var bra var den sista låten.. Hm kommer aldrig ihåg hela namnet på gruppen, med barbara någonting :P ... Lite rockigare låt, och inte mesig som alla andra som var med.. Jag menar tjejerna som gick vidare, timotej eller vad de hette. Sämsta låten ever, och Darin :S lät som Rabih och såg väldigt mesig ut. Inte för att jag brukar ha så höga förväntingar på melodifestivalen men lite bättre hade de väl ändå kunnat vara?
Men vi hade väldigt trevligt ändå :)

Hoppas ni också haft en bra helg (: Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0