Hej igen :)

Hej hej!
Okej vet att jag sa att det skulle ta ett tag innan jag skrev här igen, eller det har det väl gjort också. Kände iaf att jag ville skriva av mig lite, det är alltid skönt när man inte har så mkt annat för sig. Nu är det iaf lov och det är ju väldigt skönt :) Jag ska bara ta det lugnt, träffar vänner, Johan och familj och ha det mysigt :) Ser fram emot ett underbart lov. Ikväll blir det till att ta det lugnt, basta lite och sen kolla på lets dance. Åker på rally klockan 5 inatt med Johan, Sacka och Jacob. Sen är det andra som ska dit men inte i vår bil. Blir nog riktigt kul tror jag :)
På söndag är det alla hjärtans dag, blir nog en dag med mkt bakfylla och mkt mys :P mest bakfulla.. haha nedå.

Idag har jag fått känna mig riktigt ompysslad :) I skolan tränade vi på ansiktsbehandling vilket var väldigt skönt. Sen öppnade 3orna kundsalongen idag och ahde flera gratisbehandlinga. Så jag passade gå dit för att färga fransar och bryn och noppra bryn (:
Fick förresten en pälsmössa av mamma idag också. Ville egentligen inte ha helpäls men hittar ju inget annat så fick bli det. Fick även en annan mössa och strumpbyxor också om min underbara mamma <3

Oj ser att klockan rinner iväg. Måste basta så jag hinner göra det innan Lets dance börjar. Ha en bra kväll och en underbar helg.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0