hej hej hej (:

Hej på er !
Idag ska jag klippa mig :) men bara toppa så lite som möjligt eftersom jag vill att det ska växa ut igen. Önskar jag kunde ha sånt här hår, så jäkla fint :) Men bara att spara. Har ju haft långt hår innan så borde väl gå att få det igen. Ska bara ta hand om det lite bättre den här gången så jag slipper klippa av mig det igen sen.



Eller såhär som Jessica Simpson har:)


Ser ifs ut som att hon har lite löshår. Men det är långt :) och det är fint..

haha sitter här och fördriver tiden på makemebabies.com. Såg ngn som varit inne på den sidan så jag gick också in för att fördriva tiden lite.. Hoppas inte Johan ser att jag kollar hur våra barn kommer se ut i framtiden, för då kommer han kissa på sig av nervositet och tro att jag vill ha barn nu :P haha. Men så är det inte ;D


Japp! Tycker ifs att ungen är rätt ful :P . Blir inga söta barn på den hemsidan kan jag ju säga direkt. Så bli inte rädda om ni provar haha ;D


och en liten pojke.. :P haha

Ja det var ju lite kul. Får se om 4-5 år kanske ifall man får såhär vackra barn ;D

På tal om barn så drömde jag inatt att jag skulle föda barn :O Jag visste inte att jag var gravid och helt plötsligt skulle jag bara föda. Det gjorde ont som in i helvete och jag fick 3 sprutor.. i benet :O haha.. Efteråt så träffade jag sara Bengtsson på överby och vi pratade om förlossningen. Jag har redan glömt av smärtan sa hon till mig :D .. När vi gick på överby träffade vi en tant på 77 år som sa att hon hade fått tillbaka sin mens igen :S.. Sjukt! fattar inte vart jag kan få alla drömmar ifrån. Drömmer jämt massa konstiga saker..

Nu ska jag dra mig.. Ha det så bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0