gbg och michas skola idag.

Hej på er!
Igår va jag och Johan på bio, Valentines day :) Den var bra! Nästa gång får det bli farsan, den filmen verkar ju riktigt rolig :D Någon som sett den?



Nu tänkte jag plugga lite körkortsteori =/ tråkigt men måste... Sen ska jag göra mig i ordning och klockan 1 går mitt tåg till Göteborg. Ska till Michas skola och sminka en tjej som heter Siiri. Vad det blir för sminkning vet jag inte riktigt än. Antagligen ska jag sminka henne till en pundare eller något sånt. Får se hur det bli, kanske kommer upp bilder sen :)
Om det är någon som vill följa med och bli sminkad någon gång så får ni jättegärna följa med. Säg bara till. Det är på kvällstid. Brukar vara där vid 17:00 ungefär och några timmar framåt:) Behöver en modell varje vecka så bara att säga till, vem som helst! :)

Ha det bäst ! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0