Fredag och lördag (:

Hej!
Igår va en hyffsat lugn dag. Jag var hemma först på dagen hela dagen och bara tog det lugnt, väntade på att Johan skulle komma hem, han bara jobbar hela tiden :( han är och jobbar nu också... Men till slut kom han ändå hem, vid 8 tiden. Då kollade vi på lets dance en stund, inte riktigt hela för Johan fick jobb och jag bestämde mig för att åka med så vi kunde umgås lite. Så jag kollade på reprisen idag istället, och det var som jag tänkte att Gudrun skulle få åka hem. Jag tror det blir Claudia och Stefan i finalen, och det hoppas jag också :) Vem som sen vinner av dem har inte så stor beydelse, dem är ju bra båda två.

Efter att jag och Johan varit på jobb en bit utanför grästorp så åkte vi hem. Jag gick in hos Klas en stund där det va full gång och fylla :P Kvällen slutade med en söndrig vägg och ja jag vet inte.. :P Men hörde att Klas hade lite ångest över väggen där och det kan jag ju förstå. Jag va inte där så länge, ni vet väl själva hur det är att umgås med en bunt fyllon när man själv är nykter :P jag tycker inte om det så mkt, haha ;D..

När jag gick in till Johan och skulle sova insåg jag att det inte var så lätt, låg i sängen och spelade på mobilen och sjöng för mig själv i huvudet till dem låtarna som spelades inne hos Klas medan Johan sov och :P Efter klockan två sänktes musiken lite, ja jag kunde ju fortfrande höra vilken låt det va som spelades men de sänkte iaf:P ..

Somnade väl runt halv 3 ändå trots musiken och vaknade i morse halv 11.. Johan va på jobb när jag vaknade och kom hem efter 1 ngn gång tror jag? Nu jobbar han igen och jag har precis duschat och gjort mig i ordning. Ska antagligen på tatueringsmässan med Lisa och Niklas sen (: Får se om jag hinner hälsa på Johans mamma innan också. Och senare ska jag träffa Emma också tror jag. Får se vad vi hitar på.. Melodifestivalen ikväll med, kanske blir att glo på det.. 

Men ni får ha en bra lördag allihopa :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0