vissa dagar är segare än andra

Seg dag!
Inte gjort så mkt vettigt överhuvudtaget faktiskt. Skulle åkt till min skola i gbg, men modeller fick förhinder så jag får åka dit nästa vecka ist.

Jag har funderat på att boka en tid hos frisören, men ser ni vad långt mitt hår har blivit? Jag vill att det ska bli längre. Men jag vill absolut inte klippa mig. Men jag måste få bort det sletna.





Skulle gärna gått ut med Susanna mf. idag också, men har jag pengar? nej. Usch vad tråkigt det är. Så jag har alltså inte gjort mkt alls idag. Varit med Johan en stund när han bärgat en buss.

Imorn blir det nog lite mer att göra:)
Underbara Mathilda fyller 9 år också, så det blir kalas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0