vem vill ha nagelvård?

Hej!
Idag har faktikst varit en bra dag i skolan :) hör inte till vanligheterna.. Men det var bara för att Elin var med mig idag och fick massor med olika behandlingar.
Kom på nu att jag inte tagit några kort som jag sa, det var ju inte bra.
Men hon fick iaf en aniktsbehandling som ingår rengöring av huden, peeling och massage i 60 minuter.
Sen färgade jag fransar och bryn och nopprade även brynen på henne. Och till sist fick hon en nagel och handbehandling, som ingår manikyr och handmassage i 60 minuter. Hon var väldigt nöjd, så det var bra :)

Nu har jag precis ätit lite klyftpotatis, kyckling och wookgrönsaker som Johan och jag lagade. Väldigt gött. Nu ska jag bara lata mig framför teven. Johan är iväg och jobbar.
Jag är förresten ledig imorn också, skönt med långhelg! En helg som jag inte har någonting direkt planerat. Har haft det varje helg nu väldigt länge så det är faktikst skönt att det inte göra något speciellt.


Det är väldigt fint utanför vårat fönser nu när det hänger ner snö och istappar :)

Ser ni vad jag kollar på för program? den som gissar rätt får en nagelvård? Det blir väl kul? Gissa nu :)
Rätt för både program eller person på bilden.

Kommentarer
Postat av: Jocke

därför får det bli fest :P

2010-12-09 @ 20:03:07
Postat av: Jonna

Haha vad svårt men jag gissar på 2 1/2 men haha :)

2010-12-09 @ 20:57:35
URL: http://jonnatimonen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet inte Jocke :P känner inte ett sug nu direkt, är så jävla trött..



Ja Jonna det var rätt svar :) Nu får vi ju se till att du får en nagelbehandling ngn gång!

2010-12-10 @ 15:58:40
Postat av: Jonna

Haha! Jag tänkte väl det :) ja det hade vart kul :)

2010-12-10 @ 17:56:31
URL: http://jonnatimonen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja men aboslut det har jag ju lovat :)

2010-12-10 @ 18:05:09
Postat av: Jonna

Kanske till våren? :)

2010-12-13 @ 14:54:36
URL: http://jonnatimonen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja absolut. Vi får ta någon gång när de passar :)

2010-12-14 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0