bilder från jul till idag

Hej!
Tänkte nu lägga in bilder från julafton och framåt :)


Först på morgonen gick jag upp, gjorde frukost till älskling :)
Hade köpt en fin bricka och mugg där de stod "God morgon älskling"
Han blev jätteglad :)
Sen låg vi en stung och kollade ut på den här stjärnan som man ser lite grann, vi önskade oss någonting, och gosade sedan en stund.


Julaftonsmorgon :) Bästa morgonen på hela året.


Paket under granen :)


Johan fixar lite julmusik för att få en härlig julstämning :)


Jag tänder ljus för att mysa till det lite extra (:


Jag fick jättebra och fina julklappar. Har väldens bästa kille! Och Johan blev också nöjd över julklapparna :) Kul


Sedan gjorde jag mig iordning.


Efter vi gjort oss i ordning åkte vi till min farfars grav och Johans morfars och mormors grav. Vi satte ett ljus för dem och även för min mormor och morfar och johans farfar <3


Johan sätter ljus på hans mormor och morfars grav <3 och vi säger god jul


Vi åkte hem en sväng. Bättra på sminket ;) ja jag gjorde det, inte Johan.
Sedan vidare för att fira jul med svärfar och svärmor :)


Hemma hos Anders :)
Jag fick en jättefin nyårsklänning av Anders och Mona. De är ju helt underbara:) Hade kollat in den klänningen men hade inte råd, så fick jag den i julklapp, kan det bli bättre? Tack så mycket igen! <3


Sedan åkte vi till Jari och Christel. Massa mat, skratt och julklappar, underbart!

Nästa dag var det dags för lite snowboardåkning på gravlången. Jag kollade bara på.

Jari och Amanda!


Amanda och Hempe :)


Älskling (:


Isak och Christel !

På kvällen åkte vi till jari och Christel och spelade livsfarliga shotspel! Riktigt kul, men inte dagen efter :P

;D


Så hoppar vi lite i dagar.
Igår var jag hos Micha och sminkade Jenny kommer bilder senare :)

Ska istället lägga in bilder från idag.
jag, Johan, Jarno, Karin och Chrsitel har varit i Ulricehamn och åkt skidor idag.

Här är brickan Johan fick av mig på julafton. Men idag kom han med frukost på sängen.
Jag har känt mig sjuk sen igår och mådde väldigt dåligt imorse så han gjorde allt för att jag skulle få åka med och åka skidor :) <3


Han la även fram alla kläder så det var klart när jag gick upp. Lyx :)


Vi ska precis äta :) Johan är lite rosig om kinderna.



Oj vad hände där Karin? :O



Jarno vid kioski!


Smile :) Här hade jag inte lagt någon vurp än, men senare la jag två goa. Jarno har en på film :S haha


Fin utsikt :) Högt upp! Men då kan ni ju tänka er backen ner för en nybörjare som mig :O haha inte kul!


SötChristel :)


Snygginen själv :)

OBOY! Ja det ser inte lika brant ut på bilden som det var. Vi sket i den här backen och tog en på andra sidan, men vi åkte på en nitlott för det var ännu brantare på andra sidan :O Men jag sitter ju här så jag kom ner ;D

Nu känner jag mig inte så frisk, ska försöka kurera mig, vägrar att vara sjuk på nyårsafton!
Längtar så mycket.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0