Behöver er hjälp!

Modeller sökes!

Jag behöver ha modeller att sminka, både tjejer och killar till nästa år. Skriv gärna om ni är intresserade, så kan vi komma överrens om en dag som passar oss båda!

Kom igen, ställ upp nu :)

__________________

Och sen till något annat som jag behöver hjälp med. Jag är så trött på utseendet på bloggen, det är så att det är tråkigt att gå in och skriva. Har försökt så många gånger själv att göra något åt det, men det blir inte bra. Och nu är även något fel på photoshop som jag hade på datorn hemma. Så skulle någon underbar människa kunna tänka sig att hjälpa mig med bloggen?

PLEASE !




Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej hej! Tänkte bara säga att jag kan ställa upp som modell ^^

2010-12-22 @ 15:42:13
URL: http://www.schlierie.blogspot.com
Postat av: Ida

Okej! Bra att veta :)

2010-12-28 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0