helgen

Hej!
Nu har jag inte skrivit här på flera dagar. Så ska berätta lite om helgen :)

I fredags var jag och Johan i göteborg och firade Sofia på hennes 19-års dag :) Det var väldigt trevligt.
Måste bara säga, så ni vet hur bakfull jag verkligen blir. Jag drack 1 cider och 2 öl på kvällen och på lörsdag mådde jag illa och hade huvudvärk hela dagen.

Så på lördag blev det inget slappande även fast jag mådde dåligt.

Först på morgonen åkte jag och Joha till gravlången och mätte på isen.


Johan :)


(:


:)





Var tvungen att ta kort på trädet, tyckte det va så fint :)


Enögd.. :P

Det blev bättre.. :)

Efter vi varit på isen åkte vi och köpte pynt till julgranen.

Sen var det dags för julgranshämtning :)



Mycket snö :)


:D

Den perfekta granen är hittad!


Den här blev det :)

Sen åkte vi hem, slängde ner granen i källaren och gjorde oss iordning för kvällen
Första ölen hos Anders :)


Anders!


Bäsh


Älskling ! så fin


Elin!


Anders och Andreas (:


<3

Sen åkte vi till buddys och åt julbord och bowlade, väldigt trevligt :)

På söndag mådde inte Johan så bra, men jag helt okej iaf.
På kvällen klädde vi granen, så fint.


I verkligheten är den mycket finare :P . Dålig kamera

Julen är här :)  När granen är inne känns det verkligen som att julen är här.


Och nu är det måndag. Jag är inte i skolan, bara slappar än så länge och det är gött. Snart ska jag ta mig i kragen och plugga lite och sen städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0