julmys

Hej!
Börjar med att lägga upp lite bilder från när jag och Johan bakade. Skulle ju gjort det direkt men har ju inte blivit så. Men nu!
Gjorde inget pepparkakshus som vi först tänkt :P Blev bara pepparkakor, väldigt goda :)


Inget bakplåtspapper men aluminiumfolie går fint :P


Johan :)


Johans mästervärk.. hm


:)


Jag har gjort god jul hjärtat och ängeln och johan det fina I & J hjärtat :)


Dessa hänger nu i fönstret :P

_________________
Igår gick det inte så bra att ta sig fram om tillbaka till skolan =/ Tågen iställda så jag fick åka ersättningsbuss som tog evigheter, speciellt på väg hem, 2 timmar från gbg till thn, + att jag också åker från kba till gbg, och från thn till sjuntorp. Mycket förkortningar där kände jag :)

Så idag när jag bara hade en lektion i skolan bestämde jag mig för att inte sätta mig på tåget och åka så jag stannade hemma..

har varit och handlat lite julklappar och födelsedagspresent till mamma.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0