sjukhus

Hej hej!
har inte skrivit på hela dagen men det är bara för att jag vaknade vid 2 och gick upp ur sängen vid 3, och sen varit och hälsar på Johans pappa och syster och fikat :) Nu är vi hemma igen och har ätit lite. Får väl se om det dyker upp lite folk här snart också :)

Anledningen till att jag vaknade så sent idag var för att jag låg på sjukhus i 6 timmar i natt, annars sover jag aldrig bort hela dagen.
Fick smörtor i bröstet, svårt att andas, och även värk i armar och ben igår kväll och fick åka till näl. De tog massor med prov på mig och sen fick jag ligga där i 6 timmar och bara vänta och bli observrad. Inget var fel, bara min kropp som spelar ett spratt. Jag ska ta det lugnt sa dem! inte stressa. Skönt att det är jullov snart då :)

Ha en bra kväll och underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0