sammanfattning av 2010 !

  sammanfattning av 2010 !



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget direkt nyårslöfte. Ska ha det i år! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej


4. Dog någon som stod dig nära? Nej <3

5. Vilka länder besökte du? Finland, Thailand :)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ja absolut

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Det finns många datum, men min och Johans thailandsresa var ju helt oförglömligt underbar <3 20 okt - 5 nov.

8. din största framgång 2010? Jag har kämpat på i skolan och fått bra betyg (Y)

9. Största misstaget? Oj misstag lyckas man ju såklart alltid göra. Men jag har tagit tag i det jag gjort dåligt och ska försöka bättra på mina fel ännu mer nästa år.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja alldeles för mkt.


11. Bästa köpet? - Termobyxor så jag kan vara ute mycket nu när det är så kallt ute :)
Även massage till Johan var ett bra köp, det är han värd :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder och mat


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja mycket <3

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Volbeat-Fallen, Shakira - waka waka,
Alors on dance och we no speak americano

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Måste erkänna att det varit ett väldigt kämpigt år, men jag kämpar vidare och hoppas på ett bättre år nästa år :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? tänk på mig själv


17. vad önskar du att du gjort mindre? - Jag borde brytt mig mer om vad andra idioter gjort.


18. Hur tillbringar du julen? - Jag var firade först med svärföräldrarna och sen hos Jari och Chrsitel med nästan alla i familjen + Chrsitels familj och farmor.

19. Var du kär i år? - Tokkär <3

20. Favoritprogram på TV - idol och hollywoodfruar :)

21. Bästa boken du läste i år? Kommer inte på någon, har jag läst någon bok alls tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0