peronal på näl sitter inne på facebook!

God morgon söndag!
Jag måste bara börja med att säga en sak som jag glömde igår. När jag var på sjukhus, väntade på en sköterska som sa att hon skulle komma. En stund efter hon sagt det gick jag på toaletten. Då ser jag att hon sitter inne på facebook :O helt otroligt!.. Satt och tänkte på vilken bra insändare det hade blivit i tidningen "Personal på näl sitter inne på facebook medan patienterna väntar".
Folk sitter ju inne på facebook överallt, men på sjukhus, när någon väntar?

Nog om sjukhus och facebook..
Igår vaknade jag som sagt ganska sent, gick upp och gjorde mig i ordning, åkte till Johans pappa och syster, fikade lite. Sen åkte vi hem. Sacka, Jocke, Linus och Manfred kom hit och tog några öl och satt och tjöta in på natten :) det var trevligt.
Nu på morgonen vaknade jag vid 10. Gick direkt upp och sorterade tvätt och gick ner och slängde in två maskiner tvätt. Ska gå ner och hänga upp den nu ser jag.

Sen funderar jag på att åka upp till stan en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0