nyttigt och gött?

Nu har jag och Johan precis varit och ätit. mamma hade lagat kyckling och ris, väldigt gött.
Johan är iväg med bäsh nu och jag sitter och funderar jag på vad man ska äta för något när vi kollar på idol sen. ja blir en lugn idolkväll. Men jag vill inte jämt äta godis och onyttiga saker. Men finns det något som smakar väldigt bra och är nyttigt? Allt gott man kommer på är onyttigt som godis, chips, kakor osv..
Någon som har bra tips på nyttiga goda saker man kan äta. Ge mig gärna tips :) Vad som helst!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Frukt haha nejmen, naturgodis kanske... fast vissa säger dock att det är lika onyttigt som vanligt godis :( Det är gott iallafall!

2010-12-10 @ 17:57:57
URL: http://jonnatimonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tål knappt någon frukt annars är det ju väldigt gott :)naturgodis är värre än vanligt godis typ :P tack ändå ;D

2010-12-10 @ 18:03:06
Postat av: Säääki

Nötter är bra =)

2010-12-10 @ 18:11:07
Postat av: Anonym

Gurka, morötter och dipp

2010-12-10 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0