middag & julbord :)

God morgon!
Nu har jag och Johan precis ätit lite frukost. gott gott..

Igår var en bra dag :) skolan först, sen efter det fikade jag med Josefin och Meduza :) Efter det gick jag till lorensbergsteatern till Siri och var lite praktikant :) Kul! Lite efter 22 hämtade Johan mig, skönt med skjuts så man slipper tåget ibland. När vi kom hem så somnade vi gött, och vaknade halv 10 idag, det var skönt.

Jag ser väldigt mycket fram emot idag. Vid 2-3 tiden ska jag och Johan till hans mamma och äta :)
Och ikväll blir det julbord med Johans jobb. Sen får vi se vad som händer efter det.


Jag kom på igår att jag glömt att jag och Johan hade 1 ½ års dag den 2 dec, i förrigår. Hur jag nu kunde glömma det? men aja, grattis på oss i efterskott :)

Lägger in lite bilder sen igår.


I skolan gjorde jag en sminkning och frisyr på Ida.


Kommer bättre bilder om ett tag :P






happyface


Det är verkligen värt att låta håret bara vara, platta, färga och greja med det så lite som möjligt. Det har vuxit som bara den det senaste ! Men längre ska det bli :)


Okej inte världens finaste bild, men var tvungen att ta kort på min nya jacka, jag älskar den :)



hej då! ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0