dan före dopparedan

Dan före dopparedagen!
Längtar mest till morgonen imorgon. Jag ska överraska Johan lite grann och sen ska bi byta julklappar. Kan inte bli något annat än supermysigt!
Resten av dagen blir säkert också bra, det tror jag :)
Men samtidigt vill jag inte att julen ska komma än, det har gått så fort, och snart är det över =/

Nu ska jag åka och hjälpa min kära mor lite grann, hon håller på att laga lite mat och så.. :)

jag säger God jul på er allihopa, om jag inte skulle skriva imorgon.

Ta hand om varandra, ge varandra en extra kram!
Njut av julen, och ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Mia

God jul på dig! :)

2010-12-23 @ 18:45:48
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack!

Hoppas du haft en bra jul :)

2010-12-28 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0