skolstart snart!

Hej på er!
Nu är det inte långt kvar till skolstart och jag vill bara blunda gå och lägga mig och vakna när det är dags för studenten, men det går ju tyvärr inte, får återigen bita i det sura äpplet och kämpa det sista året. Börjar egentligen imorgon men då har jag tid på allergimottagningen på näl för nya allergiprover så jag går första dagen i skolan på torsdag.

Har förståt att många varit väldigt nyfikna efter jag skrev på bloggen att jag träffat Emmelie. Därför kan jag meddela att vi träffades och pratade igen igår, då vet ni det med och behöver inte undra om det den här gången heller. Andra gången var mer avslappnad och lätt än första, kändes faktiskt mycket bättre än förra gången och det är väl positivt.

Ne det får bli en dusch nu och se vad dagen vill erbjuda. Johan va här och åt lunch precis, tänkte jag skulle ta en cykeltur efter maten men då hade han tagit cykeln till jobbet så det får vänta till senare. Att cykla tycker jag är bättre än att gå, jag får inte så ont i mina knän då, skulle behöva bättre skor att gå i så hade det nog varit roligare :) Någon som vet några bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0