orkar inte vara sjuk! vad är det för fel? :@

Tjaa!
Det va länge sen jag tränade och kände att fan vad kul det är, jag vill träna mer, varje dag, hela tiden!! I måndags när jag tränade mma kändes det så rätt för mig, det var skit kul och jag längtade till nästa träning, vilket skulle varit idag, men såklart eftersom jag blir sjuk jämt så är jag det idag och kan inte vara med :'( Det sjukaste är att inatt vaknade jag flera gånger av att jag hade jätteont i halsen, kunde inte somna om, men det var inte pga att det gjorde så ont, eller jo lite det med men mest för att jag låg och tänkte på att jag var tvungen att vara frisk idag så jag kunde träna :O Så kul tyckte jag att det va. Längtar till nästa måndag, då ska jag fan träna igen ;D
Ska bli kul att prova tanskyddet jag va och köpte igår, Johan såg farkig ut i sitt :P haha


Nu ligger jag ist och kollar på whipeout, väntar på älskling, behöver en tröstande kram känner jag <3

Måste bara säga att jag har världens bästa mamma :) Hon hade varit och handlat och kom även förbi med en hel påse med mat och godis till mig och Johan även om jag bara bett henne att köpa med bröd :) Väldigt gulligt!

Ne nu ska jag koncentrera mig på teven. Ha det så bra (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0