lördag

Hej!
Då var det lördag. Sitter hos Johan, han har åkt iväg och kört cross och kommer väl hem ikväll. Jag har precis vikt tvätt, varför hade Johan tvättat 4 par vantar nu? Är han redan rädd för att vintern ska komma, det är augusti så det hoppas jag väl inte :P Men när man kollar ut är det inte så konstigt man börjar undra, det känns redan som höst så borde ju inte dröja länge till vintern. Tror faktiskt inte jag kommer ihåg sist jag hade så mkt kläder som man varit tvungen att ha nu. Emma i min klass hade vinterjacka på sig härom dagen :P haha.

Så vad ska jag göra idag, känner mig trött och har ont i halsen men pallar inte ligga hemma hela dagen bara. Tänkte jag skulle träffa Emma lite sen, och antagligen ska jag åka upp till stan och köpa joggingskor och så.. Får se.. Händer det ngt ikv?

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0