japp sjuk igen

Hej hej..
Idag är jag INTE glad. Igår såg jag fram emot att åka och träna, eller har faktiskt längtat varje dag sen förra veckan, för jag var ju sjuk förra onsdagen och kunde inte vara med, sen blev jag frisk i helgen, eller nästan helt frisk iaf. Igår när jag åkte till skolan så mådde jag bra och såg fram emot kvällen, men på eftermiddagen fick jag världens huvudvärk, tog alvedon, gick inte över, tog migräntablett och blev tjock i huvudet som man blir av dem, deckade på tåget och vaknade i trollhättan, kände att jag hade ont i halsen också men tänkte att det säkert går över, gick till bilen´, kände mig flummig, tänkte vänta i trollhättan en timme och se om jag kunde vara med på träningen, men när jag knappt visste vad jag själv sa när jag pratade så kände jag att det inte var ngn idé, så jag åkte hem och ville bara gråta, fan.. Varför är jag jämt sjuk? Det är så tråkigt, man kan aldrig börja med någon sport eller ngt för det går inte att göra det fullhjärtat eftersom jag ALLTID är sjuk. jag är sjuk minst en gång i veckan, det är inte normalt.. Någon som vet något bra man kan göra om man har dåligt immunförsvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0