en vecka kvar sen börjar allvaret!

Nu när jag är ledig tänkte jag att jag skulle träffa massa folk och hinna med massor med grejer. Men idag har jag bara shoppat lite med mamma, lunchat med underbara Christel som även fick presenter av mig för att hon är så himla snäll :), träffat Johan en stund, vi har städat, jag har bytt gardiner som mamma köpte till oss idag :) , och nu sitter jag här, pratar med Susanna en stund i telefon också, försökt få tag på Sofia, men hon är nog upptagen och hör väl av sig senare ikv. Men ni får faktisk höra av er till mig också, ni som skriver att ni saknar mig och vill ses, ta tag i det, jag är ju hemma nu :) Har försökt höra av mig, nu är det eran tur! För nu är det bara en vecka till sen börjar skolan i kba igen, då har jag inte tid igen.. PASSA PÅ! :)

Kan meddela er om att jag träffade Emmelie igår också, så alla vet det, så ni inte behöver tissla och tassla om det ifall ni skulle höra det på omvägar (: Det kändes konsitgt, det gjorde det nog för båda, men tror det gjorde bra för oss, iaf för mig, skönt att komma över den första tröseln iaf, det är ett steg på vägen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0