ÅSKA = HUVUDVÄRK!!! :S

Hej på er!
Idag är jag ledig, skulle träffat Emma idag men hon kunde inte förrän senare och då ska jag skjutsa min bror, hans fru och deras två kompisar till vänerborg och sen ska jag åka och kolla när Johan kör cross så det gick ju inte =(. Försökte få tag på Sofia också när jag ändå var ledig för en gångs skull, men då går det såklart inte att få tag på henne =/ så jag har bara slappat hela dagen, väntar på att klockan ska bli mer så att jag kan göra något..

Är det någon mer än jag som får otroligt ont i huvudet när det är åska ute? =/

Sen är det såhär att jag egentligen ska jobba hela helgen, men en tjej vill så gärna vara ledig söndag nästa helg eller ngt, och då skulle hon kunna tänka sig att jobba nu på lördag och låta mig vara ledig för att jag ska jobba när hon vill vara ledig, men då måste det ju hända ngt imorn för att det ska vara värt det? Är det ngn som har planerat att hitta på ngt kul? :)


För väldigt länge sen nu köpte jag mig en ed hardy keps som jag trodde jag skulle använda flitigt eftersom jag tycker det är väldigt fint! Men har det blivit så? nej! Så idag fick den åka på (Y) Ska se om jag klarar av att ha den på ela dagen, brukar alltid åka av efter en liten stund, vi får se hur det går !


LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0