helg i jönköping

Hej igen :) började ju igår med att berätta om min födelsedag. Men tänkte att jag skulle skriva om hela helgen i jönköping så här kommer lite resten (:


Detta är fortfarande fredag kväll, glömde lägga upp den bilden igår :P


Lördag, på väg till Elmia :)


Andreas ställde ut finbilen :D


Johan kisar i solen (:


Elin söt som vanligt :)


frukost för Andreas och Elin :)

Härligt ute i solen. Fick bli en svartbit bild :P


Mat,Taco buffé. Ingen av oss tyckte att det va gott och dyrt va det också!!

Bradalarmet gick även när vi satt och åt. Jag blev lite panikslagen medan bäsh tänkte, nee jag orkar inte :S hehe. Men som tur var va det ingen fara :)


usch va det smakar äckligt...


folket har anlänt :)


:)


Andreas är glad när han fåt blickar och fina kommentarer om bilen :)


;P


;D


Vi åker ifrån Elmia till a6 center :)


Bäsh och Johan kikar lite.


Simonsson och Sebbe rättsååå fulla :) (Y)


Mycket folk :)


Fick ta bild på älsklingens finbil också :)


ryker lite..


På kvällen racea älskling och vann, och då blev han såhär glad ;D


Efter en rolig dag åkte vi tillbaka till hotellet och myste, och drack lite champange :)


 
På söndagen va det hemfärd :( Ville inte åka hem efter denna underbara helg, hade kunna stanna kvar länge till. Tack för allt älskling, tack för världens mysigaste helg och present <3




Ut från vårt fönster.. Hej då hotellet =(



Innan vi åker :)


min snygging på vägen hem


försöker ta kort på oss båda men Johan vill inte vara med


då får jag väl ta kort på mig själv då.. :P


När vi kom hem va det kalas för mig :)

Sen va det lite utgång och så, kvällen slutade inte så bra så går inte in på mer. Men fredag lördag och början av söndagen va hur bra som helst. Kanon dagar med älskling <3

Nu har jag suttit och laddat upp bilder i evigheter, ska mysa med min älskling som är sjuk =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0