Min 18 års dag :) <3

Nu var det länge sen jag skrev så ska berätta lite om tiden som gått.. Kan nog inte ta allt på en gång men lite iaf.
 
Min födelsedag. Världens bästa födelsedag, men min älskling i jönköping :)<3


I bilen på väg ner fick jag ett jättefint halsband av älskling <3


oj bilden blev sne, aja :P


När vi kom fram stod tvättning först på schemat (: Bilen måste ju bara fin till elmia som är nästa dag.


En glad arton åring i en tvätthall, hehe :P Inte så snygg bild men vad gör det när man får dricka folköl? eller nått..


Sen åkte vi till hotellet. Supermysigt :)


gott :) Skulle fått frukt och champange men eftersom jag är allergis nästan mot all frukt fick vi godis ist :) lika gött


:)


Och skål för oss :)<3

Finast i världen <3


Efter att vi legat och myst lite på hotellet och så, druckit champange och ätit godis gick vi till en thairestaurang och åt :) Tog oss en cider och en öl, behövde jag visa leg? nej :S

Efter vi ätit gick jag till ica och köpte cigaretter. Johan sa till mig att gå in i en tobaksaffär lite tidigare men jag tänkte att där kollar de väl inte leg så jag går till ica. Det va mycket folk så jag va helt säker på att få visa, men nej :@ Vill ju visa när man fyller år hehe.. :P


På kvällen va det dax för tre rätters middag :)



Förrätt. helt okej


Huvudrätten, super god :)


Efterrätten fick nästan inte plats i magen, men den va god den med :)

Och återigen, de kollade inte leg på restaurangen. Inte fått visa en ända gång sen jag fyllde 18 faktiskt, och då har jag varit på butlers till och med.


-Älskling va det 18 jag fyllde? äsch ne, 14 kanske, posa med tandborsten ;D mm moget...

Nu håller batteriet på datorn på att dö och jag är för lat för att gå och sätta in sladden i väggen. Så skriver om resten av helgen ngn annan dag, kanske imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0