secret

Jag har en hemlighet, som inte du vet! Men snart lovar jag att berätta :) Så fortsätt kika in så lovar jag att berätta så fort jag kan ;D

Jag har förresten varit väääldigt dålig med att uppdatera mig med hur det går med "konditionen" eller vad ska vi säga, viktminskning låter så illa.. Men jag har faktiskt inte ett måttband och jag har inte kommit ihåg eller haft tid att köpa ett. Tänker aldrig på det förrän jag ska skriva här på kvällen och då är det ju sent att skaffa sig ett.. Men det går bra, jag rör på mig, måtten vet jag inte, men jag rör iaf på mig regelbundet ;D Och det är väldigt skönt !

Nu ska jag plugga teori,

<3

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: Tack så hemskt mycket för det fina inlägget du skrivit till mig <3 Vet inte riktigt vad jag skall säga, men tack dina ord värmer riktigt mycket. Jag älskar dig, och saknar dig och våra tider grymt mycket! <3

2010-05-14 @ 18:13:28
URL: http://sofiaivarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0