kanske svimmar snart....

Hej på er!
Idag blir det inget l¨ngt, har inte tid, måste plugga :S
När jag kom hem till sjuntorp igår kväll klockan halv 10 efter att ha varit hos Micha och gjort en kroppsmålning på Malin, direkt efter min vanliga skola vart jag väldigt trött :S
Åt först  och sen va tvungen att mysa och prata lite med älskling innan jag somna. Vet inte vad klockan var riktigt när jag somnade men jag vet att jag var väldigt trött när jag vaknade idag.
Övningkörde till tåget, åkte till skolan. Varit där hela dagen. Åkte till frillesås, satte mig och plugga, när jag gjort klart min bokrapport gick jag ut och gick och sen gjorde jag situps och armhävningar och massa mer, nu har jag precis ätit och duschat och ska snart plugga lite körkortsteori OM jag inte svimmar. Blev nyss helt varm i kroppen, det snurrar ganska mkt i mitt huvud, vinglar lite i sidled här, kanske ramlar ur sängen. Ne fy fan, men jag kan fortfarande skriva. NU blir det varmt i huvudet igen.. Avslutar det här.. ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0