helgen har varit toppen

Hej!
Nu är det tyvärr redan söndag, jag har haft en jättebra helg :)

I fredags var det maskerad/"b-fest" . Alla skulle klä ut sig till något på bokstaven B :) Jag var boxare. Ni kan ju kolla på bilder på facebook om ni vill se bättre, här har ni en bild på mig och Sofia ;D <3


Sofia är Jerry, en av bröderna fluff ;D

Efter en rolig fest hemma hos Malin. Presentkort från tjejerna i klassen, jättegulligt, tack ännu en gång :) Presentkort från Sofia på gina tricot och fina rosor av Ida och Lina.. så drog vi vidare till Parken. Dans och skoj, jag fick boxas en hel del också. Jävligt kul ;D Kan inget annat än att le när jag tänker på kvällen, tack för det tjejer <3

I går, lördag va det race på saab :) Även det var kul. Johan race mot tre bilar och vann alla gånger så han var riktigt nöjd (Y)

Och idag har vi ätit middag med hela familjen ochjag och johan har även shoppat lite grann. Köpte nya gröna leggins, en vit kofta, en orange tunika, brunt skärp, rosa nagellack, ny rougeborste, mascara, och tvättsvampar som jag kan ha när jag gör ansiktsbehandlingar :) Aldrig fel med lite nya grejer ;D Och lite färg för en gångs skull på kläderna, kul nu till våren :)
Nu har jag precis målat naglarna, och sitter och pluggar teori här samtidigt som jag skriver.. Ska koncetrera mig helt och håller på teorin nu tror jag. Hoppas ni haft en bra helg precis som jag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0