Finns inga fina bhar!!

Hej igen :)
Idag har jag varit och shoppat lite med mamma, köpte ny bh och trosor, strumbyxor och deo :)

Jag måste säga att jag blir väldigt irriterad när jag ska gå och köpa bh. För att det bara finns fina och söta bh:ar i små storleker. har man större än c kupa finns det nästa ingenting. Allt är tråkigt, vitt, svart och tantigt. Idag hittade jag en bh, den va visserligen fin, MEN vit, och jag har letat i veckor.
Är man som mig och har en storlek som ska vara liten runt men en stor kupa är det näst intill omöjligt att hitta. Ska vi behöva gå till de dyraste affärerna för att hitta en bh som är bra? Och knappt hitta där heller? :O . Varför inte göra större storlekar av de fina bharna? Jag blir så arg. Vill också hitta fina underkläder. Jag har EN enda bh i en annan färg än svart eller vit, och den är ljusgrön. Någon annan som har samma problem? Jag blir så jävla trött på det! 
Måste ju finnas hur många tjejer som helst med samma storlek som mig? Bh tillverkarna borde skämmas!

Hur som helst, har varit en sväng i lilla edet också hos min bror, övningkört hela dagen när vi åkt till olika ställen :) Pluggat lite teori, ska plugga lite till här nu innan Johan kommer och hämta mig.Sen åker vi till hans pappa och Elin (:

Hoppas ni inte blivit lurade idag, för  det har jag :S sofia lurade mig lite, men jag lurade Johan :D Inte lika kul att bli lurad som att lura. Men det är riktigt svårt att komma på något bra faktiskt utan att bli elak. Hehe

Ha en bra första april :) <3

Kommentarer
Postat av: -

vad har du för storlek då? :S

2010-04-05 @ 02:17:26
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0