spagetti

Hej!
Alltid är det ngt och idag vaknade jag med otroligt svaga ben :S Förstod inte vad det va, kändes som jag hade spagettiben och de bara skakade. Det kanske går över om jag äter lite tänkte jag, men icke. Duschade och gjorde mig i ordning till skolan, och tänkte att det måste gå över, mamma kom hem för att hämta mig och köra mig till tåget, men det blev bara värre, jag fick värk i benen och blev förstås skit rädd :O Fick tid på vårdcentralen. Gick dit, doktorn undersökte men hittade inget fel :S

---------
Idag när jag varit hemma har jag pluggat körkortsteori. Skulle gjort en bokuppgift men kan inte öppna dokumentet där det står hur man ska göra, så blir lite svårt :S
Sen har jag bara slappat. Tänkte laga lite mat snart, plugga lite till först bara och sen gå ut och gå om benen vill det :)

Hoppas ni haft en bra måndag, att ni överlevt utan sjukdomar och tråkigheter. Vi hörs. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0