ett till inlägg idag

Ne nu fick jag lust att skriva ett litet inlägg till idag.
Johan har vart här en stund, pappa lagade lite mat och så, så vi har ätit och legat och myst lite framför teven. Han åkte till garaget  för en stund sen och jag ska väl snart göra i ordning mig lite tänkte jag. Eller ja byta om och fixa håret typ, ska ändå inte vistas ute bland massa folk idag så orkar inte fixa mig allt för mkt :) Sen ska jag sminka Alexandra också, för hon och Mikko ska på kräftskiva senare.
Får se om Lisa och Sakarias kommer till Johan ikv och kikar på en film med oss, det hade vart kul.

Jag har tänkt mycket under dem här dagarna, och det kommer bara upp mer och mer saker som är mindre roliga att höra. Men samtidigt tänker jag, varför låta någon ta den glädjen ifrån mig igen som jag lyckats bygga upp under dem senaste månaderna? Från och med nu tänkter jag inte lyssna på någon som helst skit snack som jag får höra, jag vill inte tro på att allt jag hör är sant även fast jag innerst inne vet att det är så. Men jag tänker inte lägga ner energi på att må dåligt, nu ska jag bara må bra, ta vara på det jag har och dem som visar att dem bryr sig <3 Är det någon som vill säga något ont om mig så varsågod och kom och säg det till mig öga mot öga, annars är det bara att hålla käften mina små "vänner" så blir det nog bra :)

Åh vad jag ska köpa massa godis sen, blev så sugen på det nu :D För en gångs skull blir det en lugn hel helg med bara massa mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0