trosdag, och fredag närmar sig...

Hello!
Sitter i skolan, gjort photoshop prov nu på morgonen och tror det gick bra :)
Jag är så jävla trött, varför sover man som bäst när alarmet ringer? Och det blir ju inte lättare att gå upp när det är mörkt och kallt i rummet. Då vill man bara kura ihop sig till en liten boll och sova vidare.. Men bara att gå upp, finns inte så mkt val. Gick upp och åt två mackor till frukost, tog på mig kläder och kollade hur kallt det var ute. 3,5 grader, brrrr.. fy fan. Måste ta med mig vinterjackan efter helgen, och hoppas att mamma stickat klart halsduken till mig som hon skulle göra. Vantar hade vart skönt också när man cyklar till bussen på morgonen med den underbara tandemcykeln (Y) Det dumma är att det blir så varmt på dagen sen, och då är det ju inte så skönt med vinterjacka längre.

Idag händer inte så mkt, bara vänta tills det blir fredag.. Inte så långt kvar nu, men det går segt.
Blir fest i lokal som Jessica och Sofia hyrt imorn. Får se hur länge jag stannar. Så seg på fredagar och hade tänkt att övningköra på lördag, det betyder att jag inte kan dricka imorn isf. Och hur kul är det att vara nykter på fest när alla andra är vrål fulla? :P . Men jag ska iaf dit, vill träffa Jessica och Sofia, det var för länge sen vi sågs nu. Och på lördag blir det fest för Sanna :) . Känns som jag skrivit det här ngn gång innan, jag vet inte?  Jaja det blir nog bra iaf.

Ska dra mig nu.. ha dé

Kommentarer
Postat av: m!

söt blogg! :)

2009-09-17 @ 12:30:55
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: Tack älskling, jag bara undrar jämt vad jag gjorde för fel..men jag har insett att det aldrig kommer bli jag och han igen..men han var min första kärlek och det är något jag aldrig glömmer..:/ Jag älskar dig och finns också här för dig hjärtis.<3<3

2009-09-17 @ 13:07:13
URL: http://mmittliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0