back in frillesås

Hej :)
Idag vaknade jag tidigt igen, klockan 8, men tro det eller ej idag var det inte ens Johan som väckte mig utan jag vaknade helt av mig själv. Var fortfarande trött sen men det var ju däremot inte Johan så har varit vaken sen dess, medans han sov lite på soffan hos mig som vanligt.
Först på morgonen kom Andreas och drack lite kaffe med oss, negerbrun var han också eftersom han varit i Australien i 1 månad, inte alls avundsjuk :P .. Sen åkte vi hem till mig, jag gjorde iordning mig och Johan sov... Vid 3 åkte vi hem till Johans mamma och åt lasange och rabarberpaj till efterrätt, jättegott var det :) När vi vart där körde Johan mig till tåget :( Fan känner mig fortfarande åksjuk efter allt åkande, + att jag inte är frisk än heller så det gör ju inte så att man mår bättre direkt.
Mötte upp Sofia i gbg, när vi satte oss på pendeln var det nästan fullproppat, det ända som fanns var 2 platsen mitt emot en neger, Jättekonstig var han. Först så skulle jag ställa min resväska framför Sofia för den fick plats där, men då sparkade han mig på smalbenet och sa att jag kanske kunde ställa den längre bort istället, så det gjorde jag och tänkte att han kanske bara råkade sparka mig. Så vi satte oss där mitt emot honom, kanske ska tilläga att han drack öl och hade helt rödsprängda ögon+ att han satt där och gjorde konstiga miner och ljud hela tiden, "låtsas sköt" med fingrarna, a ni vet vad jag menar? Sen sparkade han Sofia när hon råkade nudda hans fot jättelite :O Jag visste inte vad jag skulle göra, ville ju fråga honom vad han höll på med men eftersom han såg sönderhög ut så kände både jag och Sofia att det nog var bättre att vara tyst. När det äntligen blev lite mer lediga platser tänkte vi att vi skulle flytta på oss, det är väl klart att han sparkar mig på smalbenet igen när vi reser oss upp. Ibland satte han till och med upp foten på mitt säte en stund men när jag kollade på foten och sedan honom så tog han som tur ner den igen. Finns idioter till allt! Jag var skit rädd när han började gräva i sina fickor och samtidigt stirrade på mig och Sofia. Tänkte nu plockar han snart fram en kniv eller ngt, men ne vi klarade oss. usch usch!
Efter pendeln tog vi bussen till frillesås som tog en evighet kändes det som, och bättre blev det ju inte när jag trodde att jag skulle spy så illa jag mådde.. Och inte nog med det när jag och Sofia kom hem efter att vi handlat lite så tog jag fram macka och skulle lägga på lite ost, den var nästan slut så fick bara skärt lite ost till den ena mackan, sen tänkte jag att jag kunde lägga på en tjockare bit på den andra mackan och lägga in den i micron så att osten smälte. Men i botten av osten var det såntdär oranget grejs så jag tänkte ta bort det, och när jag vänder på osten ser jag att den är helt möglig, jag sprang och spottade i soptunnan och slasken, fy fan vad äckligt, och där har jag suttit och ätit en macka redan med den osten på.. åh mår fortfarande dåligt bara jag tänker på det, så tror jag ska sluta skriva om det nu.
Ska prata lite med Sofia, så ha dé

tack för en mysig helg älskling, jag saknar dig redan <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Ivarsson

Sv : Tack älskling, det värmer att höra! <3 Jag finns för dig också, hela tiden. Kommer alltid stå på DIN sida, vad det än gäller..alltid! <3 Jag saknar dig riktigt mycket, att bara sitta och prata med dig är hur underbart som helst. Vi måste träffas snart gumman, måste. <3

2009-09-08 @ 12:22:37
URL: http://soofialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0