nu vill jag bli frisk!

Hej!
Jaha vad ska man säga om idag, finns egetligen inte så mkt, fast ingen dag är den andra lik och visa dagar är bättre än andra. Idag är väl en lite bättre dag eftersom Johan kommer till mig imorn, så det närmar sig.

Var på sjukhuset inatt eftersom Sofia fick ont i bröstet, hon har typ inflamation i bröstbenet. Var hemma efter halv 3 ngn gång och sen kunde jag inte somna för ens vid 4 tiden så blev ingen Svenska lektion på morgonen utan min första lektion började 12. Kom ändå lite sent eftersom det inte gick ngn buss 11 som jag trodde så fick ta den 11:35. Hade 2 bildlektioner. Fortsatte med dem jävla boxarna som våran lärare kallar dem, och jag tror han var lite besviken på oss eftersom typ alla var så tröga haha.. Jaja, kan ju inte vara bra på allt?
Efter skolan skulle jag egentligen åkt till Michas skola, men huvudet banka, jag frös som fan när det var klarblå himmel och solsken och mådde illa så jag åkte hem till frillesås med en fullproppad buss. Härligt!
Precis som dem senaste dagarna har jag vart helt seg i huvudet, fattar iprincip ingenting, eller iaf väldigt segt, tycker jag kan få bli frisk nu!! Så när jag satt på bussen och nästan var framme skrev jag ett sms till Sofia att jag skulle hoppa av nu och fråga om hon kunde sätta på lite vatten så jag kunde göra makaroner när jag kom hem. Men även fast jag skrev det höll jag på att glömma hoppa av bussen, kom inte ens ihåg att plinga, tur att ngn annan gjorde det.. Tror du man är seg i huvudet då eller?
Nu har jag städat lite och så, men får ta små pauser eftersom jag har sån huvudvärk.
Fick precis ett mail av charm models här samtidigt som jag skriver. Jag tackade inte ja till det modelluppdraget dem frågade om jag kunde göra, men ändå skrev dem såhär:

Hej Ida!

 

Tack för ditt svar.
Så snart vi har fått alla uppgifter kontaktar jag dig om dag och tid. Det gäller bara 4 timmar och du kommer att få kanonbilder från jobbet till din bok. Jättebra!

Om du kan ta dig tid sedan och göra jobbet följer jag med dig dit och hjälper dig och ser till att allt går rätt till. Du behöver inte vara orolig. Jag skall hjälpa dig.

 Jag återkommer till dig med mer kött på benen när vi har fått mer uppgifter från kunden.

 Sköt om dig och ta väl vara på dig. Lycka til med allt du har att göra.

 Med vänlig hälsning


SHIT! vad ska jag göra, berätta att jag är brunhårig? jag tror jag måste det. det kanske är bättre att säga sanningen? Åh dumma dumma Ida!!!!!!! 

Nu ska jag dra mig härifrån och fundera över vad jag ska svara. Helvete, jag är körd!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman, tänk positivt :) Inte vara arg min lilla gumma <3 Finns alltid här :) Du är bäst! Och är finast och passar till modelljobb oavsett vilken hårfärg du än har <3 Älskar dig <3

2009-09-09 @ 09:56:06
URL: http://jessicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0