bara mer skit hela tiden

Hej!!
Jag hade tänkt att denna dagen skulle bli bra iaf, skulle bara tänka på bra saker och vara glad, men så fel man kan ha! Allt förutom att jag såg Lasse Kroner på hemköp har varit skit haha.

Gick upp på morgonen, mådde fortfarande inte bra, men det var bara att pallra sig till skolan ändå. Första lektionen gick bra, skulle bara inventera våra sminkboxar och städa dem och lite sånt. Sen var det den där förbannade mattelektionen. Jag var inte med i fredags eftersom jag var sjuk, och missar man en lektion så känns det som att man är heeelt efter! Min hjärta ville inte tänka, har inte velat på hela dagen, jag känner mig bara helt seg i huvudet, så det gick ju bara skit att förstå ngt. Sen skulle min lärare visa på tavlan, och hon pratar så jävla fort så man hinner inte tänka emellan hur det kunde bli så som det blev, så jag fick ju bara damp, plockade ihop mina mattebäcker och gick därifrån och sa att jag inte skulle komma tillbaka mer. Nu har jag beslutsångest över det. Vill ju läsa matte ifall jag ngn gång skulle vilja läsa på högskolan, men kan inte! Det har gått hyffsat bra dem andra lektonerna ifs, så kanske ska ge det en till chans om jag blir lite frisk och kan tänka bättre!
Efter luschen var det småföretagande, den lektionen gick bra, men efter den kände jag bara att jag inte orkade vara kvar i skolan längre, mådde inte alls bra så gick till receptionen och sjukanmälde mig ifrån den sista lektionen. När jag kom hem åt jag några mackor och sen la jag och Sofia oss och kolla på film, somnade till den och vaknade igen vid halv 7. Skulle kunna sova mer, men då kommer jag säkert inte somna ikv.

Så nu då när jag satte mig vid datorn, först får man reda på mer falsk skit! Det orkar jag inte bry mig om, börjar bli van, har det gått långt då?
Hur som helst, det jag blev mest förbannad ÖVER MIG SJÄLV! . Ser att jag fått mail från charm models, och dem frågar om jag vill göra ett modelluppdrag. Men idioten Ida Tuovinen har gått och färgat sitt fucking jävla hår brunt, så det var bara att tacka nej och ljuga om att jag inte har tid just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får sån jävla damp på mig själv! Skulle jag säga att jag färgat håret nu, skulle dem bara tänka: okej hon vill inte detta så mkt så henne behöver vi ju inte fråga ngn mer gång. Önska man kunde spola tillbaka tilden till mkt saker nu!

Älskling kom hit så jag bara kan få hålla om någon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0