Söndag

Hej hej!
Då var det söndag igen, vilket betyder att jag om några timmar ska tillbaka till Kungsbacka.
Idag har jag vart och övningkört igen. Uppe i Trollhättan lite och sen ner till Sjuntorp igen :) Har ju så sällan tid att övningköra så det det är skönt att jag övningkört 2 gånger nu i helgen. Har försökt hålla mig till ställen där det inte är så stor risk att dem jag känner ser mig, men eftersom jag körde inne i sjuntorp idag också var det självklart att den första som såg mig var Johan! haha. Så nu mobbar han mig för att jag såg så koncentrerad ut :P Men det är ju bra att vissa är det. Har hört att 9 av 10 förare koncetrerar sig på något annat än just bilkörning när dem kör bil. Och det är ju inte så bra kanske..
Jaja nog om det. Det har varit en lugn helg. Jag hostar och så fortfarande så det var inget fel att bara ta det lugnt en helg till. Nästan helg däremot är det kalas för Sanna så då blir det lite mer röj (Y) Ser jag fram emot.

Ja vad blir det ikv då? "Ensam mamma söker" och kanske börja läsa lite teori. Ska ta med mig böcker nu så jag kan börja läsa. Sen måste jag jobba lite på peruken också ifs och räkna lite matte :S Och börja läsa bok som vi måste läsa i Svenskan. Kommer nog bli sent innan jag lägger mig ikv.  Tror det är bäst att jag går ner och börjar med bågot nu. Matten får vänta tills jag träffar Sofia, så vi kan hjälpas åt. Så får bli lite läsning i någon bok.

Ha det toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0