slapp dag igen?

Hellu!
A har väl inte hänt så mkt än idag. Johan väckte mig vid 8 och var pigg som vanligt på morgonen, medans en annan är halvdöd så tidigt :O Var tydligen inte ensam om att bli väckt, Amanda fick inte sova för Emil heller hehe. Frågan är ju vad som är fel? Så tidigt kan man inte gå upp på en lördag haha. Aja.. Nu är jag iaf uppe och jag mår inte bra än idag heller, så blir antagligen bara till att ta på mjukiskläderna och inta slapposition hela kvällen igen. Känns sådär kul, men det kan väl bli mysigt det också :) Imorn åker jag antagligen till frillesås igen. Känns ju mindre kul det också. Ska inte vara för negativ får ju faktiskt träffa mina goa tjejer hela veckan.

Ja som sagt, har inte hänt så mycket så finns inget intressant att skriva om direkt..
Ska hoppa in i duschen här snart när jag orkar. Måste bara lägga upp bild på fina rosor som jag fick av världens bästa älskling igår <3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0