sjuk

Hej!
Då har man gått och blivit sjuk =/ Kände igår kväll att jag började få lite ont i halsen och imorse vaknade jag och hade skit ont. Så har legat hemma i frillesås hela dagen medans jag bara mår sämre och sämre. Sovit och kollat på sex and the city filmen som jag redan sett 2-3 gånger innan, men den är ju så himla bra! Nu väntar jag på att mamma ska komma hit och hämta mig, så jag kan åka hem. Orkade inte sitta på tåget idag och lär väl inte orka det imorn heller, så när hon ändå var ledig och ville se vart vi bor nu eftersom hon inte varit här än så ska kunde hon komma och hämta mig :) Jag önskar jag blir frisk i helgen, ingen lust att bara ligga inne en hel helg, det är ju sååå tråkigt =/ Så får se vad som händer ifall jag är frisk, ngt kul händer ju alltid, eller iaf nästan alltid! :D

Hoppas ni haft en bra dag! Och ni, tänk på en sak! Ångra aldrig något som en gång fått dig att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0