helvetes måndag igen...

Hallå!
Då var det måndag igen.. Jobbig dag igår igen då jag skulle åka tillbaka till Kungsbacka. Men det brukar vara rätt lugnt när jag väl är här. Men helst av allt skulle jag ju vara hemma så jag kunde vara med Johan när som helst. Just nu behöver jag honom för att orka med allt, därför är det så jobbigt när han inte finns här hos mig.. Hoppas han kommer till mig imorn <3

Sen är ju måndagar dem tråkigaste dagarna också, med matte och skit :S Men det verkar inte bara vara jag som inte fattar något på lektionerna. Eller ja, lite fattar jag ju, men hade ju inte vart fel att fatta lite mer.. Och idag trodde jag att jag skulle dö.. eller ne inte dö men det stack till i bröstet som fan, precis vid hjärtat. Sen så har det hållt på så i några timmar nu, det försvinner och sen kommer det tillbaka och sticker som fan.. Aja det är nog ingen fara, lite läskigt bara..

Min lekton börjar här nu, så får stänga ner..
Ha dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0