Fredag = Hem = underbart ;D

Hej hej!
sittre här i skolan med Sofia, martina, Rebecca och Johanna just nu. Johanna driver med mig :O
Hm... Den här dagen har gått jävligt segt! Gick upp halv 6. Sminkade mig, (med Sofias smink) eftersom smarta jag hade glömt mitt eget smink hemma. Fick lite panik när jag såg att det var borta, trodde jag glömt det i skolan på idrotten eller ngt, och det hade ju inte vart så kul... Sen när jag gjort iordning mig och så åkte jag till skolan. Började med en jättekul matte lektion (Y) , sen svenska, sen extra matte (Y) fast nu fattar jag faktiskt matten lite bättre ;P , sen hade vi småföretagande, har nyss haft naturkunskap och nu börjar min företagsekonomi lektion.. Så bye bye..

Ha en trevlig helg, för det ska jag ha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0