Fredag ;D

Tja bloggen!

idag är en bra dag, för det är fredag ;D
Ska snart ha min sista lektion, slutar 4 och sen ska jag hem! Är hemma vid 6. Ska hem till Johan och pussa på honom lite, sen hem och äta massa godis. Eller hem och äta godis först kanske? ;) haha ne.. eller jo får nog bli så för måste hem med lite grejer och så först och gärna ta en dusch. Hade strömavbrott i morses så hade ingen lust att duscha håret och gå med det blött till skolan.
Sen blir det nog lugnt ikväll, är fortfarande inte helt frisk, men är ändå sugen på att hitta på ngt imorn, Johan har jouren =/ Vad ska alla andra göra?

Ja vad ska man mer säga. Hade ett litet mattetest imorses på 10 minuter, haha. Blev lite stressad så fick bara slarvfel på dem felen jag hade. Fast det var ju inget direkt seriöst och betygsgrundande så det är lugnt.
Sen är jag klar med ett svenska arbete som ska vara klart till nästa vecka, det är också väldigt skönt så slipper man tänka på det mer (Y)

Nu är klockan 14:52 så min lektion borde börjat för 2 minuter sen. Ska avsluta här för antar att min lärare kommer när som helst.

tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0